Friday, June 12, 2009

快餐 。。


11th June 2009

每个人的心中都会有自己最喜爱的快餐吧?
我小时候在吉隆坡好像有听过一间快餐店名为sugarBun。你们有听过吗?
东马的朋友当然会同声高喊着有。。有。。因为它真的在东马是间鼎鼎有名的快餐店。
我在砂拉越的民都鲁考航空机师,在一次无意中发现了它。
它看起来有一些些的简陋,最令我意想不到的是它里面的设备,灶头比我家的还来得可怜。。
备放饮料的地方更不可言。。连冷气也没有。。
但是我想告诉大家,你们可不要小看它噢。。它的 Fish Burger 比麦当当还更加好吃, 但是也只有这个好吃。。价钱要到RM6.00一个。。贵~~~~~
听朋友说在其他地方的分行装潢会好很多。。

6 comments:

  1. wheee....i want to taste the burger... !!!
    8D

    ReplyDelete
  2. 大哥啊
    等你有来miri,我带你去吃好料。
    sugarbun out le lo...
    wakaka

    ReplyDelete
  3. Never try never know...How should I know such fastfood is out dated? I'm not a Sarawakan or Sabahan...and there is none of this branch in KL, west Malaysia...If it's happen to do so, I guess it would not stays long also...Hahaha...
    Promise what you've said...bring me to have more nice foods ya ^^

    ReplyDelete
  4. fish burger!!!NICER than MC D???serious??i wan aarhhh

    ReplyDelete
  5. I'm 100% sure, the fish burger in SugerBun is nicer than McD....

    ReplyDelete